Allvaret har börjat!

Idag började allvaret! Föräldrana skulle iväg till jobbet så lillflickan skulle vara med oss! Jag skulle få en hel del information om var jag kan ta barnen under dagen och vi hann med mkt! Först åkte vi till bibloteket. Därefter begav vi oss till ett zoo som ligger i närheten. Men vi hann bara vara där i ca en halv timme! Sprang typ runt överallt! :P Men jag fick se en liten bit så det var okej:)

Därefter blev det visning av alla möjliga olika ställen. Ett veterinär ställe där man även kan besöka vissa dagar och se vad dom hittar på, gymnastiksal där barnen kan leka runt och efter lunch så åkte vi till ett stort stort köpcenter! Köpcentert kommer jag definitivt åka till igen! Även utan barnen! För dom had verkligen alla möjliga affärer där!! :)

Vi hämtade upp tvillingarna på skolan och tog hem dom. Sen var det dax för hela köret med läxor och massa lek! Framåt eftermiddagen kommer min värdmammas föräldrar på besök:) Även kallad Nana och papa :) VÄLDIGT trevliga och underbara människor! Tog emot mej med öppna armar! Massa kramar och dom var verkligen tacksamma för att jag var där! Ganska så intressant ändå för papa hade varit en präst tidigare. Jag visste inte att min familj var så troende som dom var! Men eftersom det egentligen inte kommer påverka mej har jag inte uppmärksammat det innan. Men nana och papa använde ord som god bless you och we have been praying for you! Inte ord som jag är van vid! Men kul att höra hur dom ser på allting! :)

Idag fick vi jobba lite längre än vi vanligtvis skulle gjort så efter 11 intensiva timmar är jag nu rätt slut i huvudet! Men nya tag imorgon:)

Nu har jag även lagt upp bilder från skolan som ni kan se i mitt tidigare inlägg. New York bilderna tar jag tag i imorrn för just nu vill jag bara sova:) Natti Natti! :)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Linda

Så kul att läsa din blogg! Ska försöka ringa dig en sväng imorrn men jag jobbar rätt mkt... men ska hinna med det alltså =) Vi lär verkligen ses snart! Puss <3

2010-05-11 @ 06:20:51
URL: http://liaberg.blogg.se/
Postat av: Mamma Maggan

Va kul att se bilderna och läsa mer vad du har för dig. En härlig underhållning att läsa allt du skriver.

Love y

Mamma

2010-05-11 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0