Great.

Igår tänkte jag faktiskt skriva ytterliggare ett inlägg, men jag var rätt arg så jag hoppade den biten.. Jag höll ju på med alla papper till visumet. Där finns en del som man ska skriva online, och efter en del fluriga frågor som tog tid att förstå så var jag äntligen klar! Skönt tänkte jag och tryckte på fortsättknappen så man kunde skriva ut papperna. Kollade genom allting innan jag skulle skriva ut den, och ser till min fasa ett litet fel. Det var kanske inte ens fel men jag tänkte jag skulle gå tillbaka o fixa till. O ett tips till alla därute, gå ALDIG tillbaka! För vad hände, jo allting försvann! Blev lite smått galen, men nu när jag förstod alla frågorna tog det inte lång tid att skriva i allting igen:)

Idag har jag fortsatt med dom sista redigeringarna, o skulle egentligen både fixa fotot o gå till banken idag. Men jag känner mej inte bra.. Så jag ska fixa allting imorrn istället. O på lördag bär det ju av till Stockholm:D

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0