Godkänd!

Jag kom hem till min pappa igår och skulle hämta min post. O visst låg där en lapp om att jag hade ett rekomenderat brev som låg och väntade på mej på posten! Åkte o hämtade de och vad var det för något om inte mitt pass! Gick ju förbannat snabbt att få det tillbaka! Jag menar var ju på ambassaden i måndags och 2 dagar senare är det hemma hos mej igen! :) Dom säger att det får ta max en veckan, men jag ger ändå dom beröm för deras snabba jobb:P

Så nu har jag alltså visum för att vara i USA i ett år! Det sitter nu visumstillstånd på en sida i mitt pass. Ser ungefär ut som passet gör, bara att man har ett annat foto och det står lite andra saker. Kan inte låta bli att tycka att det är liiite fräckt;P haha! Lite fånigt jag vet:P Jag håller ändå tummarna för att jag slipper visa upp det så mkt! I all den hast som jag tog mitt foto, fick jag oxå resultat därefter... Nästan lite smått pinsamt:P haha! Men jag får se det för vad det är. O lixom vem blir bra på sitt passfoto tex? Jag har nog inte träffat en levande skäl:P

Nu ska jag ringa CC och berätta att jag nu fått tillbaka mitt pass. O sen ska jag kolla upp lite saker om häloundersökningen som jag ännu inte gjort.

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0