Det är väl på tiden, el? :P

Hej allihopa! El jag det lär ju typ vara ingen som fått nys om min nya blogg, men så länge jag inte skriver något så kan jag inte få några besökare heller:P

Den här bloggen kommer jag ha genom mitt år som Au Pair:) Japp japp, den 3 Maj sätter jag mej på ett plan och flyger till USA:D sjukt skoj kommer det bli:) Har en annan blogg som jag skriver i nu, därför har denna varit ganska så låg prioriterad. Men allt börjar dra ihop sej och nu tycker jag det är dax att få fart på även denna bloggen lite:)

Jag kommer vara bosatt utanför Boston i en stad som heter Weymouth:) Ska bo hos en familj som består av 3 barn. Ett tvillingpar, 8 år och en 4 årig flicka:) Verkar vara en sjukt bra familj o jag tror att detta kommer gå jättebra:)

För denna gången får detta vara allt:P Kommer ju byggas på efterhand, det lovar jag:) ha det najs:)


♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! Jag ska också till Boston :)

2010-03-11 @ 00:48:53
URL: http://cillihej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0