Design..

Jag vet att det verkligen är på tiden att jag piffar upp min nya blogg.. Men grejen är den att jag är sjuuukt dålig på allt sånt! Har varit inne på designadinblogg.se men jag tycker den verkar rörig. O när jag väl verkligen försökt att få upp en snygg header har jag inte direkt lyckats..

Så suck säger jag! Tråkigt att kolla på säger säkert ni! Men håll ut! Jag ska nog komma upp med en lösning så jag oxå kan få en snygg blogg som ni kan vila ögonen på:P Ni får bara ha lite tålamod:)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Tinde

Jag kan hjälpa dig om du vill :) är inte nån expert direkt men om du tittar på min blogg så vet du ungefär hur mkt jag kan! :)

2010-03-17 @ 22:21:19
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0