Woohoo!!

Jag har inte velat säga något innan, för har inte vetat helt 100 om det blir av. MEN nu blir det av:) Biljetten är bokad:P Inte en dag för sent.. haha! Nä för jag åker nämnligen till New York imorron och har en såkallad weekend där:D Men höll på att slå sönder datan innan jag äntligen fick utskrivit min biljett, men det är väl en annan historia:) Jag har ju åtmindstonde mina biljetter nu:)

Kommer jobba imorrn och sen direkt efter jag slutat tar jag mej till busstationen och sen blir det en 4 och en halv timme resa framför mej. Drygt, men vad gör man inte för att se New York igen;P Mitt stora äventyr börjar väl på riktigt när jag väl kommer fram mitt NY och ska ta mej till Marco som bor minst en halv timme från City. Ja det klarar jag nog av galant:D

Jag känner att jag varit mina läsare trogna och uppdaterat varje dag. Så nu ska jag faktiskt ta ett helgupphåll och lämnar datorn hemma i Boston. Jag kommer istället ha en datorfri helg med bara en massa skojsigheter:) En lång uppdatering kommer på måndag istället:) Kommer nog troligtvis inte ens hinna uppdatera imorron heller. Men HÅLL UT:) I'll be back! :)

Men hörrni! Ha alla en trevlig helg med mycket mys och kuligheter:) :D ♥ ♥ ♥

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Ha det ASKUL i NY men glöm inte bort att du inte är i lilla trygga Sverige.



BAMSAR

2010-06-04 @ 08:16:59
Postat av: Kicki

Va kul att det blev av! Gooo Joey!

2010-06-04 @ 16:56:25
Postat av: Marita

NEW YORK !!!! vad kul ,jag ska bara till Vänersborg.Ha det så jättekul kram Marita

2010-06-04 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0