When nothing goes right, go left.

Nu är bilderna från Atlanta upplagda. Kommer komma lite fler på facebook för dom som är intressede:) Men jag ska säga er att det var nästan nära att jag inte kunde lägga upp bilder idag heller:P Hela blogg.se slutade fungera i några timmar. Men när jag nu gjorde ett sista försök innan jag skulle gå och göra mej ordning inför kvällen så gick det:)

Det har varit hur varmt som helst idag! Jag har blivit lite var efter mitt besök i Atlanta men ändå, varmt! Skickade ut barnen på morgonkvisten för att leka lite, jag visste att dom skulle börja klaga sen när det blev riktigt varmt. Men redan klockan 8 på morgonen var det nästan 30 grader.

Så istället för att var ute i det varma vädert körde jag till grannstaden braintree och kollade på Toy Story 3 i 3D format på bio! Ungarna gillade filmen! Jag o andra sidan har väl aldrig riktigt varit ett fan av dom filmerna.. Hade hellre sätt Shrek:P haha! Men det gick att kolla på och visst skrattade man till någon enstaka gång:P Minstingen hade lite svårt att sitta still ett tag. Och tyckte att vi kunde åka hem och fortsätta kolla på filmen en annan dag:P

Imorrn ska jag lyckas tilllaga riktiga svenska köttbullar inför Midsommarfirandet som ska ske med ett gäng svenskar här i Boston.. Så om någon har några tips, något recept på detta, tveka inte på att höra av er:P Sist jag gjorde köttbullar stod Jenny för receptet medans jag och linda betedde oss mer eller mindre som små barn:P Så vi får väl se hur det ska gå.. Jag har redan varnat dom som kommer imorrn att dom kanske inte blir goda:P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0