Vilse, eller iallfall nästan!

Varit en konstig dag för mej idag! Först skulle jag egentligen varit ledig. Men min värdmamma frågade mej om jag kunde jobba några timmar på em med start vid 12, kanske ännu tidigare. Javisst sa jag! Jag gick upp i hyffsad tid för att ha en slappemorgon, jag visste att jag ändå inte skulle hunnit iväg någonstans innan. Men.. så halv 12 ringer min värdmamma mej och säger att hon visst inte behövde mej idag alls. Jupp. Det var bara till att le och se glad ut:P

Min ide var att äntligen fixa mitt social security number så jag kan öppna ett bankkonto osv här in the US. Men då var jag tvungen att hitta till quincy vilket inte kunde vara så svårt, eller? haha! Jovisst. Tror jag körde runt i minst en halv timme för att hitta vart jag skulle! Men jag hittade de. Och jag måste erkänna, jag var liiite nervös över att gå in på det kontoret... Dessutom visste jag att det kunde ta timmar där! Men jag kom undan smidigt. Det var snälla människor och jag var ute därifrån efter ca 45 min. Check! :D

Men sen var det ju det med att hitta ut från Quincy... Inte det lättaste det heller.. Körde jag inte ut på motorvägen som gick åt fel håll, så körde jag förbi min avfart.. Jag och GPSen var väl inte direkt vänner idag. Men när jag väl kom ut på motorvägen i RÄTT riktning var det inga problem:)

Jag skulle ha jobbat kl 5. Men även det slapp jag. Sen även vid sex. Men det slapp jag det med. Gud vad mkt jag har sluppit idag!




Starbucks - Is the Shit! :D



Imorrn har jag troligtvis något roligt att berätta för er :D tihi!

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: malin

Ja det är en himla tur :D och tack så mycket (:

2010-06-03 @ 12:50:47
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Josefine. Allt bra? Det låter som att du har det kanon :) Trivs du bra i familjen? Kramar sara

2010-06-03 @ 18:23:36
URL: http://mittarisandiego.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej Josse.

Det är så kul med alla engelska uttryck som börjar smyga sej in i dina texter.GO GIRL!!kram Marita

2010-06-03 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0