vilken otur.. vad förvånad jag blir. eller inte.

Okej. Min data har helt lagt av... suck säger jag bara.. mest för att jag inte hunnit flytta över alla bilder från Atlanta till mitt minneskort.. så om min data måste in på lagning så kan jag lätt säga hej då till alla dom bilderna. Jag är inget proffs på datorer så känner mej ganska så hjälplös just nu! Min data frågar mej hela tiden om någon Windows skiva. Hoppas på att kunna få tag på en sådan här. Annars MAMMA kanske du vet något om en sån skiva o kanske kan skicka den... Men jag ville uppdatera alla om min gårdag så använder nu min telefon. Highteq eller hur?! :P Jag firade iallafall midsommar med ett gäng svenskar inne Boston! Blev lite av ett knytkalas då alla tog med sej något. Jag själv gjorde ju köttbullar och hade ansvar för att fixa bestick, glas mm. Och allt blev jättelyckat! Trevliga människor och visst är världen liten när en av svenskarna visade sej komma från åhus och gått på gymnasie inne i Kristianstad:p på vägen hem från festen lyckades jag köra vilse.. så det tog nästan en timme för mej att komma hem :p men der gjorde inget! Det var der värt! För övrigt har jag äntligen lyckats få höra underbara Jennys röst i telefonen igår! Har inte hört hennes röst sedan jag åkte så gosh vad det var kul!! För gud vad jag saknar henne...<3 Här oxå hört en massa bekanta röster i telefonen idag vilket var underbart kul som vanligt :) och även fått min allra första post från Sverige!!! Tack RICCI! Blev så sjukt glad :) <3 Jag ska försöka mitt bästa med att uppdatera er trots mitt dataproblem! Men tyvärr kan jag inte lägga upp bilder vad jag vet. Så det får helt enkelt vänta. Ni får åtminstone reda på att jag lever :) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0