Kl 22.30

Idag hämtade jag upp 3 pippi filmer på bibloteket! Trodde först att barnen skulle tycka filmerna var lite tråkiga, dom är ju rätt gammeldags och dessutom dubbade. Men det gick hem som smör!! Fattar inte att pippi fortfarande funkar hos barn. Astrid Lindgren lixom. Kommer någon kunna slå henne? Tror inte det. Hon kommer nog leva vidare föralltid. 



För övrigt har det inte hänt så mkt. Jag o dom svenska tjejerna jag gick med på training skolan tillsammans med har inbokat en helg i New York! Första veckan i augusti ska vi träffas där på en liten reunion :) Längtar redan:) Kan inte fatta hur bra kompisar vi blev efter knappt en vecka på den där skolan! Men det är kanske omständigheterna som gör det. För i grund och botten är vi ganska olika, på många sätt. Men det är det som gör det extra intressant:P Dessutom kommer vi från helt olika delar i Sverige:P En från småland, en från göteborg, en från norrland typ, en från linköping? haha har glömt det nu:P men sen är det ju jag från skåne:P Ni kan ju tänka er hur lite vi fattar av varandra:P så vi lär väl få prata engelska med varandra vi med:P

Och för att berätta om ännu en resa jag ska göra, mkt tidigare, så ska jag till atlanta om ungefär 2 veckor!! Flygbiljetten bokad! :D Woohoo!! :D Hälsa på lilla Nadja som faktiskt fyller år den helgen:) Så blir en lite kort semester. Åker dit på lördag och åker hem på onsdag:)

Så som ni förstår försöker jag göra det jag länge velat. RESA!! Jag ska se USA! Och jag har även planer för Canada! Jag ska verkligen utnyttja min tid här! :) Men framförallt så passar jag på nu. För om jag gör som jag har tänkt mej, pluggar jag till hösten och har då ungefär 3, 4 månader då jag inte kan resa någonstans antagligen. Men framförallt fick jag tag på en flygbiljett till atlanta i typ budgetpris, så jag kunde inte mer än boka:)

Jag borde nu gå och lägga mej. För jag är alltid lika trött på morgonen. Och jag säger till mej varje morgon att ikväll ska jag ligga i sängen med lampan släkt kl 22. Ännu har jag inte lyckats med det. O idag blir det verkligen inte så heller. Desciplin Josefin! Desciplin!

♦ Joey



Kommentarer
Postat av: marita

atlantas flygplats har tunnelbana mellan gaterna riktigt coolt flög därifrån en gång ,det var stooooort.

2010-06-09 @ 10:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0