When everything seems like the movies.

Så har jag haft en ledig dag idag. Men gick upp tidigt. Hade egentligen planerat att skypa med mamsen men blev inte av. Så satt bara o glodde på tv. Käka frukost långsamt och vaknade till liv. Åkte sen in till Boston och träffade Linda:) haha var kanske på tiden att vi äntligen fick träffas:P Har väl försökt med det ända sen jag kom till staterna. :P Dessutom var det typ en månad sen jag träffade en svensk in real life:P Oj vad tiden går fort! :P

Jag sitter just nu och läser igenom att mejl som jag fått från mitt förra jobb. Har växlats några sånna sedan jag åkte. Jag kan inte låta bli att ha ett leende på läpparna när jag läser det. Dom skriver att dom saknar mej. Och om jag inte trivs och vill komma hem, så skulle dom fixa in mej på en gång. Känns ju tryckt. Men nu kommer jag inte hem! Inte i första taget. Inte andra eller tjedje heller för den delen. Men känns ändå bra att läsa om det.

Om jag inte har fattat helt fel så har min syster sin bal idag och går ut grundskolan imorgon! Usch hon växer upp så snabbt. Man hinner väl inte ens blinka innan hon står där och ska ta studenten. Men jag hoppas att hon har det superkul idag och imorrn:) <3 Jag kommer ju ihåg hur roligt jag hade det :)



För tillfället har jag en del att tänka på. Min hjärna går i 190 hela tiden. Jag väntar väl bara på att min hjärna ska säga samma sak som bilen sa när den gick sönder i Tyskland påväg hem från Kroatien : Overheating! Overheating! :P

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Marita

Tänk inte för mycket ,njut av tillvaron.Ja fy när bilen gick sönder när vi skulle hem från Kroatien usch inget vidare Ha det bra kram Marita.

2010-06-10 @ 09:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0