Atlanta i Bilder!



Det är sjukt egentligen. Det är typ en tävling om hur många filer man kan ha på rad. I Atlanta finns det 7, 8 osv.. Helt crazy att köra där..



"I hope you have a Six Flag Day!"



Berg och dalbanan Gotica, den största dom hade, fick oss att tappa hakan när vi såg den... Men vi kan stolt säga att vi åkte den:P Och jag älskade den verkligen :D  







Fanns mkt att se på six flags. Men vi hann inte med allt, tyvärr! Men jag ska lätt tillbaka! Om det inte blir i atlanta så blir det här hemma i New England:) Visste inte det fanns en six flags i närheten av mej, men det gör det:) Good for me:D





Husen här i usa är något jag stämdigt kollar på! Både jag och Nadja har varit i USA lika länge och vi är fortfarande chockade och häpna av deras otroliga hus! Huset på bilden är väl inte helt mind blowing men det var det bästa fotot jag fick på ett hus, i farten:P



Efter six flags, var det dax för min sista kväll i Atlanta:) Blev ett bra slut på mina dagar där! Och visst kändes det bra när jag fick ha en liten "tack för att jag fick komma, vi ses snart igen" middag:P :)



Jag fick låna Nadjas värdmammas snygga prada väska:)



Jag och Bella:)



Tjejerna tyckte det var lite roligt att mobba mej för min ålder och det faktum att jag inte än får dricka öl.. :P Jag är inte van vid att vara yngst men nu var jag det. Allt ska man prova på:P



Bella stitter stolt med sin öl...



Och Nadja med sin gröna martini:P haha!



Allting ska vara störst här i USA. Så även efterrätterna.. Denna cheesecaken var enorm! Man orkade inte ens äta hälften.



Det typsika amerikanska diner som vi åt på. Jag kände igen synen från många amerkanska tv serier och filmer:P





Vi avslutade som sagt våran dag med att titta på en porrstjärnas hus.. Huset var enormt!! Synd att jag inte fick se det när det var ljust ute! Och tyvärr blev det väl inte direkt en bild av huset. Men man kan kanske se en skymt av huset om man kollar nära:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0