Jag vet jag är kass:P

kl 4 imorse ringde Nadjas klocka.. Och efter det somnade jag inte riktigt om. Men skulle ju ändå upp vid den tiden.. Men jag gick ju inte precis upp från sängen frivilligt! Nadja följde med mej på tåget in till flygplatsen och sen gick jag själv till incheckningen och allt det dära. Men skit vad mkt folk det var där! Inceckningen var fullt med folk och för att inte tala om säkerhetskontollerna!! Så allting drog ut på tiden. Och min panik började komma! Jag ville ju inte direkt missa mitt flyg!! Men 20 min över 7 var jag framme vid min gate:) Och såklart var flyget försenat lite, så jag var inte precis den sista som kom dit:P

Men annars gick allting bra. Ville väl mest bara sova på flyget. men hade fått en plats närmast gången och precis brevis toaletten.. KUL! Var ju rusningstrafik konstant vid mej! Så ingen sömn för mej inte:P Mina väskor kom fram som dom skulle! Och jag klarade mej hela vägen till granstaden perfekt:) Hittade till och med en billig taxi som tog mej hela vägen hem:D

Väl hemma ville jag bara lägga mej i soffan och ta en powernap innan barnen kom hem.. Men sån tur hade jag inte! Nä jag hann väl bara med att få in väskorna hos mej och byta om sen var vara 3 ungarna hemma! Hungriga, trötta och inte alls på humör. Så kan väl inte säga att min eftermiddag gick som en dans på rosor:P Mina värdföräldrar fastnade dessutom i rusningstrafiken på väg hem så slutade inte jobba förrän kl nästan var 19!

Så ni kanske kan förstå att jag är trött och sleten! Vill helst inte göra någonting! Därför kommer jag inte lägga ut bilder idag heller.. Där av min rubrik:P Men imorrn LOVAR och SVÄR jag på att det blir av:)




Vill ändå passa på att tacka Nadja för ett par underbara dagar i Atlanta:) bli inte förvånade om jag återvänder:) Så TACK Småland:) <3

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0