Shopping and a movie :)

Okej, dagen blev kanske inte riktigt som vi hade planerat. Men imorrn ska vi göra den saken som jag bara älskar:P Det är så sant som att jag sitter här;)

Så idag har vi shoppat en del.. Jag har inhandlat typ 5 nya klänningar och lite annat smått och gott.. Var länge sen jag shoppade loss så. Och då hann vi ändå inte med den grymt stora och billiga skoaffären! Men kanske så hinner vi med den imorrn efter alla kuligheter:P Vi får se:P

Nu på kvällskvisten gick vi på bio! Såg killers! Små rolig film:) jag gillade den iallfall. :) Och mina damer och herrar, det var första gången jag gick på bio i usa:P haha! Ja det var ungefär som i sverige så inget speciellt med det:P Bara det att popcornen var svindyra:P Men är inte alla som kan kolla på bio i usa:P

Jag har fortfarande inte fått se Sex and the City 2! Alla som har sett den i boston äääälskar den! Men alla här i atlanta säger att den är skitdålig!! Så jag hade typ alla mot mej när jag sa att jag ville se den:P Är alla här i söder bara avundsjuka för att dom har så långt till New York och inte vill se filmer som utspelas mestadels i den stora staden? Är det kanske så att folk från boston området har upplevt new york på en helt annan nivå och har en såkallad förälskelse i staden som gör att vi tycker att filmen är så bra? hur det än är så MÅSTE jag se den:P

Nu ska vi här i södern sova. upp tidigt imorrn:D



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0