Problem som är helt random. Eller inte!

Jag efterlyser gammal hederlig häftmassa! Jag har letat och letat OCH letat.. Köpt några olika men är inte det jag söker.. Dom fäster inte på väggen och detta i-landsproblemet är sjukt irriterande!!! Tydligen så irriterande så att jag måste skriva om det:P Nä nu inom den närmaste veckan måste jag hitta det! Om inte, så kommer jag skicka en beställning så någon får skicka över:P

Sen till mitt andra problem som dykt upp i huvudet idag. Harvard, Harvard och åter Harvard. Jag tänker fram och tillbaka på detta. Ska jag eller ska jag inte läsa där.. Hittade en sjukt bra sida idag med iprincip all information jag behöver. Men. MEN. Denna informationen fick mej att tveka.. Jag har iallafall Juli månad på mej att tänka på detta. För i början på augusti så ska jag isåfall befinna mej på harvard och göra ett prov. Men jag antar att denna tiden kommer gå snabbt. Och iomed att jag vet att det är ett svårt beslut att ta så får jag börja redan nu!

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Marita

I ett land som har allt måste det väl finnas häftmassa!!!!!

2010-06-18 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0