Steady feet, don't fail me now



Ser din denna kaninen!! Han heter Wanis och är en BAD BAD BAD kanin!! Skulle ta ut honom ur buren till ungarna. Jag skulle var SNÄLL mot honom och låta han springa fri litegranna. Så han fick sola lite i det underbara vädret. Tacken var att han rev halvt isönder mina armar och BET sönder min tröja!! Men han är söt att titta på, men that's it!



Idag kom äntligen min nya madrass!! Men vad är det med amerikanare och deras höga sängar??? Jag måste nästan ha en stol för att komma upp i sängen.:P Jag förstår inte riktigt deras tänk här inte. Hade ju räckt med en resårmadrass.. På bilden har jag inte ens fått på min bäddmadrass så den kommer bli ännu högre. :P haha!



Bilen jag kör barnen i. Har inte lyckats få tummarna loss och fotat den bilen jag kör när jag är ledig. Men detta är alltid nått:)

Har precis satt mej efter allt fix. Fått på allting på sängen så jag slipper sova på golvet inatt:) Sen har jag packat.. Vilket jag hatar.. Jag är sämst på det.. Packar alltid för mkt.. Men denna gången har jag tur. Jag var tvungen att packa i min gigantiska resväska som jag hade när jag kom hit! Så jag kommer ha massa plats kvar:) Och gott om kilon kvar för att slippa övervikt på planet:) Men ändå. Packa är drygt:P :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0