Födelsedag hit och årsjubileum dit!

Jag hade förväntat mej finväder idag. Men icke sa Nicke. Visserligen har det varit runt 20 grader, men vädret vejar mellan att regna, vara solsken och blåsa. Tror den har beslutsångest el nått:P Åkte iallafall till standen en sväng med kidsen. Tidvattnet var nere eller kanske uppe. Kan aldrig hålla reda på vilket som är vilket:) Men vattnet var långt ute det är en sak som är säkert:) Hittade massa STORA fina snäckskal som jag drog hem:) inte för jag vet vad jag kan göra med dom, men ska nog hitta på något!

Eftersom lillflickan blev hela 4 år idag tog jag även barnen och köpte glass:) Hela fiket kollade väl mer eller mindre på oss när alla "mina" tre barn vägrade sitta stilla och käka utan for runt som yra höns. Känner kanske igen det:P haha! Jag köpte Taylor Swifts skiva till flickebarnet och hon OCH hennes syskon blev glada över det:) Dom är nämnligen stort fan av henne. Love Story har redan börjat bli mer uttjatad än den redan var och värre kommer det nog bli:P Men mitt eget fel, så kan egentligen inte klaga:P

Helt glömt bort att nämna en sak! igår firade jag 2 år med mitt körkort :D Kan inte fatta att det var 2 år sedan jag och linda tog tåget hem till Malmö med koda bara för att hämta lilla fiestan:P haha! Och sen körde vi runt i evigheter! Bort mot hörby och hämtade upp 2 som vi kan kalla för y och z:P deras miner  när vi körde in på uppfarten med minibilen och en stor hund i bagageutrymmet:P haha! Den är svår att släppa:P Men nu är prövotiden slut och jag kan tuta och köra som ingenting! Skämt och sidor... ;)



Ville ha en bild där jag körde bil, men hittade bara en när Ems kör. :) Från förra sommaren påväg mot Åhus strand, mitt i allt elände som var då. Vi lyssnade på 4ever med veronicas så att högtalarna nästan spängdes. Allt för att ge livet mening. För just då var det inte alls rättvist. Men tsm klarade vi igenom oss det med. Någon sa en gång "we go together" och det stämmer fortfarande:) <3 Saknar alla underbaringar där hemma! Kanske inte skriver det tillräckligt mkt här. Men det gör jag. Vill helst bara inte tänka på det. För det får mej bara att inse hur långt borta ni är just nu. Love you guys Big time :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0