I will follow wherever it might take me.

Ligger utlagen i soffan efter en väldigt krävande arbetsdag. Jag har åkt hit och dit. Haft 3 ungar som har turas om att testat gränserna. Framåt eftermiddagen tog jag dock med mej barnen till ett "jordgubbsplockarstället":) Verkligen en utmaning att köra bland alla dom där fyrfiliga filerna med 3 bråkandes barn i baksätet på bilen:P Man lär ju sej att stänga av ett och annat:P Men vi klarade det gallant. Hoppas på fler gånger till samma ställe:) Fast med lite mer tid på oss. Dom hade ju förutom jordgubbar även en hel del djur och en hel del snyggingar som sprang runt där:P Tihi!

Jag inser själv nu när jag skiver att min blogg är lite tam och matt, har brist på saker att berätta. Men faktum är att allting börjar gå sin stilla gång nu här i staterna. Jag kan muntra upp alla med att det kommer hända lite saker nu framöver:) Så det kommer lite mer intressant läsning snart :D På lördag drar jag ju till Atlanta för lite äventyr och sen när jag kommer hem ligger nya upplevelser och väntar på mej. Dom nya upplevelserna väntar jag med att berätta om. Mycket för att ha en hållhake på er. :P Men jag kan ju säga så mkt som att JAG längtar :D




Josefin i hästluva :P

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: fian

Jag bor i Cambridge, 10 min utanför Boston typ :)

2010-06-16 @ 15:16:35
URL: http://oneyearinboston.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kära Jossan!

Tusen tack för kort och dagbok. Helt underbart.

Vi säger efter vi läst,tusen tack Jossan.

Pussar o kramar.

Mormor o Torsten.

Ha det så bra!

Trevligt på Eriks studentfest.

2010-06-16 @ 17:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0