Sova, sova, säng, säng, säng!

Jag är riktigt trött! Mina ögon vill bara inte hålla sej öppna.. Gick ju o la oss runt 5 imorse och blev väckt tidigt av en pigg Nadja...:P Men jag ville komma upp ur sängen oxå för att kunna hinna med att göra lite saker:) Åkte som jag nämnde och käkade en rikigt amerikansk frukost.. Och jag måste säga, det är inget för mej! Jag håller mej till det traditonella som flingor, mackor eller gröt!

Efter frukosten åkte vi till en stor klädesaffär! Outlet butik med massa billiga kläder. Köpte en tröja. Men vi hade inte mkt tid där så vi ska dit där igen:P

Vi åkte hem och såg matchen mellan elfenbenskusten och brasilien på tv!! Bella, som också är en au pair, var med och kollade på fotboll. Och det gick vilt till! haha! Hon pratade hela tiden engelska tills allting började hetta till i matchen då fick vi höra ett och annat svärord på portugisiska:P Och det som hände Kaká vad var det???  Ni som följer fotbollen i sverige vet vad jag menar! Jag var sjukt irriterad på det.. Jag menar kunde killen från elfenbenskusten vara en sämre skådespelare?? haha! Komiskt, men irriterande!

Nu på kvällskvisten åkte jag, nadja och hennes trevliga värdmamma till en väldigt fin resaturang! Jag menar verkligen fancy! Man åkte fram till entren med bilen där stod en kille och öppnade våra dörrar och parkerade sendan bilen:P haha! Hade en väldigt trevlig middag med roliga historer från nadjas värdmammas amerikanska liv:) Jag satt och sög in allting om hur kulturerna mellan sverige och usa faktiskt är väldigt olika:P :)

Nu är vi hemma igen. Trötta! Så nu ska vi väl snart lägga oss och imorrn blir det nya äventyr :D Och vi ska göra något som jag bara ÄLSKAR :P :D

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0