SIX FLAGS

Så blev det äntligen av :D Jag o Nadja tog bilen och körde till six flags det stora nöjes fältet här i Atlanta:D WOOHOO!! :D

Berg och dalbanor ger mej en sjuk kick! Ja okej, många karuseller ger mej en kick! Men dom där riktigt läskiga som man tvekar på om man verkligen ska våga åka, men drar sej dit iallfall:P och sen ångrar man sej typ 10 000 gånger. Men efteråt känner man att man lever! Har haft många sånna stunder idag!! Åkt dom mest läskigaste och största berg och dalbanorna jag någonsin sett!! Vi tappade bokstavligen hakan när vi fick se dom! Men gud vad kul det varit!!



Ska inte klaga för mkt nu, men tyvärr var värmen OLIDLIG idag.. Men var vimmelkantig efter 5 timmar där inne... Man kunde bara inte stå i solen och allting var bara klibbigt och dant! Varit upp till 37 grader!! Och det är inte alls den värmen man är van vid i sverige. Här är det riktigt tryckt värme.. Och om det blåser så är även vindarna varma. Både jag och Nadja kunde konstatera att man borde åka hit när det inte är lika varmt. Typ framåt hösten. Men trots det har det varit kul! Och vi avslutade med att åka "stockarna" ni vet dom som åker i vattnet. Och FAN vad blöta vi blev:P haha! Totalt dyngsur:P Men det var riktigt skönt att få en sådan kalldusch efter all värme:P

På vägen hem från six flags stannade vi på den stora skoaffären DSW. Köpte 3 nya skor.. Men det var behövligt så även fast jag själv tycker att det blivit lite för mkt shopping denna helgen, så är det faktiskt saker som jag behöver:)

Efter att vi hämtat krafterna, duschat bort svetten och allt det dära så åkte vi ut på en liten middag:) Ett riktigt amerkanskt diner :) Ja som taget ur en film:) men mysigt var det och världens största cheesecake åt vi till efterrätt! Fick ta med hälften hem:P haha! Mätta och glada tog vi bilen och körde en sväng:) Bella och Nadja ville visa mej det gigantiska huset som en pprrstjärna ägde:P Och visst var det stort!! Fy!! Jag hade nog gått vilse i det huset..

Imorrn blir det upp tidigt för det är dax för mej att åka hem.. Halv 7 måste jag vara på flygplatsen! Ser ju verkligen fram emot att gå upp tidigt..Eller inte!! Klockan är ju redan halv 1 på natten.... Så därför blir det inte några bilder upplagda idag. Jag måste helt enkelt sova:) Imorrn kommer bilder och mer uppdatering:) Håll tummarna för att mitt flyg hem inte blir inställt :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0