Nu är det sommar, nu är det koskit i hagen!

Här haft en ovanligt bra dag med ungarna idag. Alla 3 hade bestämt sej för att uppföra sej idag vilket jag var otroligt glad över ;) Mina skivor till Datan är påväg så jag skulle vilja be alla att hålla tummarna för att det funkar, det skulle varit uppskattat :) Och på tal om data. Hade jag haft tillgång till den nu hade jag lätt lagt in en bild på ungarna vattentorn.. den är otroligt stor och säkert alla ungars dröm :P men jag lovar att lägga ut en bild så fort jag kan. Den är värt att ta en titt på:) Idag här det varit riktigt klibbigt och varmt, tydligen årets varmaste dag i Boston. Om man ska lita på nyheterna:p och när jag satt där i trädgården när det var som varmast och trodde jag skulle smälta bort, kommer grannen med en iskaffe till mej :P trodde jag skulle krama henne så glad jag blev haha. Men hon sa att jag var värd det, hennes flicka hade ju varit med mej i 2 timmar:P inte för att hon för speciellt mkt väsen av sej men jag klagar inte när jag får en iskall dryck serverad så till mej :P Nu ska jag glo lite på greys anatomi innan jag ska nanna kudden :) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0