Marco Polo

Jag hade min stora prövning idag! När jag idag skulle börja ta hand om alla 3 barnen samtidigt.. Tvillingarna har nämnligen slutat skolan och har summerbreak nu. Jag hade planerat allt vad vi skulle göra. Men såklart glömt titta på vädret, som jag annars alltid gör! Idag har det regnat typ hela dagen.. Och jag visste typ noll vad vi skulle göra. Jag vet bara utomhusställen vi kan åka till. Men jag gjorde ett tappert försök genom att köra till bibloteket under förmiddagen. Ja gick ju som det gick. Båda tvillingarna klagade hela tiden på att det var huuuur tråkigt som helst. Den lille ville inte gå därifrån. Och när jag väl hade övertalat den lille att gå, ville inte tvillingarna gå för dom läste ju en bok.. haha! Ja ni kan ju tänka er:P 

Jag har gjort mitt bästa iallfall. Jag har försökt blivit barn igen o lekt som en liten 10 åring. Lärde mej en ny lek till o med! Marco Polo. Något liknade med blind bock.Anyway gick ganska hett till. Sista gången vi skulle göra det skulle jag vara blind. Jag snurrade, runt tog på mej bindlen som förövrigt var kapuschongen på en liten badrock. Gick runt som ett monster och försökte ta barnen, skrikandes MARCO. Mitt i allting hör jag min värdmammas röst. Så jag tar av mej bindeln och mkt riktigt stod hon framför mej.. höhö. Jag tror att hon inte visste om hon skulle skratta eller bara gå därifrån. Synen måste varit annorlunda och ganska rolig! men va fan, mitt jobb går ju ut på att leka med barnen:P

Har ni förresten hört det nya!? Lunarstorm ska läggas ner!! Okej, det kanske var på tiden.. Används ju inte av någon nu längre efter facebook o allt detdära kommit. Men ändå. Jag tror att jag skaffade min lunar när jag fortfarande gick på gullviksskolan, alltså i 6an! Och eftersom man börjar bli så jävla gammal så var det ju en herrans år sen:P Det blir ju som att avsluta ett stort kapitel i sitt liv, eller nått:P Nä men om ärligheten ska komma fram få besöker jag sajten då och då.. Enbart för att det finns minnen där. Ja oj vad det finns minnen där..



Elles kommentar till mej på hennes vännerlista. <3 Saknar henne! men när nu denna sajten läggs ner får jag  stänga ännu en dörr. Tur att jag fortfarande har mitt minne kvar! För där är allt printat, till prick och punkter.

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0