kunde inte låta bli :P

Har inte mkt tid på mej, men under tiden mina nudlar blir klara så skriver jag ett inlägg:P haha kunde inte hålla mej undan:P

Måste egentligen bara berätta för er om dagens stora äventyr..

Ja jag o minstingen var ute och lekt i det fina varma vädret. Det kom en kille som skulle kolla in airconditionen (stavas det så? :P) och jag släppte in honom, sen efter jag visat han runt så gick jag ut till lillen igen. Vi lekte och lekte! Och kylarkillen blev klar. Sa hej då och gick. Min tanke var att gå in från baksidan för att se om ytterdörren var stängd, så att inga tjuvar kunde komma in för den dörren. MEN!! Då hade knäppskallen stängt både ytterdörren OCH baksidedörren!!! Det ska väl nämnas att om man stänger dörrarna går dom i baklås...! Efter att ha sprungit runt huset 2 varv och ryckt i alla dörrar och kollat alla fönser insåg jag det. Vi hade blivit utelåsta...!! Medans jag sto och tänkte på om det fanns någon annan väg att komma in kom lilltjejen och sa " I think you need to call my dad.." man kunde ju inte låta bli att le åt henne:P

Jag ringde min värdpappa och han skulle ringa efter min värdmammas syster som hade nycklarna.. MEN hon svarade ju inte på 20 min! Och någon var ju tvungen att hämta upp tvillingarna från skolan.. Så det hela slutade med att min värdmamma fick åka hem från jobbet.... Snacka om att jag skämdes... Men dom var förstående! Som tur var. Räknade väl typ med sparken:P haha! Fast var ju faktiskt inte mitt fel att kylarkillen stängde mej ute och sen körde iväg! Jag tror han gjorde det med vilje! Bara för att djävlas:P

Nä nu ska jag faktiskt ta o käka min nudlar och sen ta mej in till Boston. Därefter - såklart NY!!

Ha det gött!!

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Josefine :) Allt är bara bra. Jag trivs mer och mer varje dag. Det är så mycket nytt nu i början så det är svårt men jag har precis träffat några trevliga tjejer som jag ska träffa igen :) Ja men jag tycker verkligen att vi måste träffas :) Jag vill se boston :) Så något måste vi fixa ihop :) Hur har din helg varit? puss och kram

2010-06-07 @ 04:54:51
URL: http://mittarisandiego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0