Kanske på tiden!!

Idag har det regnat hela dagen i lilla Boston. Var ett uppehåll när jag skulle åka o handla lite, men mkt riktigt när jag kom ut därifrån så spöregnade det.. Jag undrar varför det alltid gjort det så fort jag kommit ut från mataffären.. Det är skumt! Men när det regnar sägs det ju att man ska passa på att storstäda. Så det har jag gjort idag. Ja hela rasket, damsugit, dammat, torkat golven och plockat undan över allt. Känner mej duktig:)

Jag vet att det har tagit sin lilla tid. Men nu kommer äntligen bilder på mitt enkla boende! Nu har jag ju faktiskt städat oxå:P haha! 



Detta ser man när man kommer in.



Köket, om ni inte kunde lista ut det:P :)



Tv del.



Foto från tvdelen mot köket.



Sovrummet. Dörren är ingången till min garderob:)



jag vet det ser skummt ut. Men min säng lyckades ju gå sönder. Så jag sover numera brevid sängstommen, i väntan på en ny madrass som passar..



Toaletten. Fotade inte längre in för tänkte att det kanske inte var så intressant för er att se:P

Jag ska försöka foto huset jag bor i och ev lite av resten av insidan av huset såsmåningom. Ni får bara ha lite tålamod:)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: marie

åh så fint :) Jättemysigt!!

2010-06-19 @ 21:37:02
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0