Just my Luck!

Jag är i atlanta nu! Äntligen! Efter mitt förra inlägg fick jag reda på att mitt flyg var inställt!!! Ja just my luck!! Så jag fick ta ett flyg först till Indiana och indianapolis. Sen vidare till Atlanta.. Papa, min värdmammas pappa, körde mej till tunnelbanan vid 12 på dagen. Och eftersom han visste att jag haft lite tufft med mina reseplaner, bad han faktiskt för mej.. En underlig upplevelse, men kändes ändå lite bra:P

Kl halv 9 hade jag anlänt till atlanta :) Träffade Nadja och hennes kompis. Åkte och käkade på en nattklubb/restaurang:) Nadja repade hela bilen när vi skulle parkera:S Men vi fixade det duktiga som vi är :)

NU ska vi vara olagliga, eller åtmidstonde jag:) Men jag ska vara försiktig jag looovar :) Mer uppdatering imorrn :)

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: marie

Ha så kul i Atlanta! ;)

2010-06-20 @ 12:33:16
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: marie

Haha ja, jag har inte varit inne på datorn knapp sen studenten, helt galet vad upptagen man är. Så nu har jag helt missat. Vad hittar du på i Atlanta? :D

2010-06-20 @ 17:18:40
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0