Jag måste lära mej att skriva kortare inlägg. Men tills jag lärt mej så blir det långa:P

När jag sitter här och försöker cooola ner lite kommer jag på att denna dagen har känts som flera dagar. Har hunnit med mkt, eller lite, men allafall känslan är som att det gått minst 2 dagar. :P Förvirrande eller hur? Jag vet. Jag inser att dom meningarna jag precis skrev, make no sence:P

Började dagen med en liten sovmorgon:) Som visserligen var ofrivillig. Jag sov nämnligen igenom alla mina alarmklockor! Vilket är ca 5 olika, som alla som känner mej vet:P haha! Men skönt var det:) Drog mej sen in till Boston. Började med att fastna inne på Macys.. Typiskt mej.. Gick runt minst en halvtimme på ena våningen och konstaterade att alla kläder var lite väl tantiga...Tänkte att ja men det är kanske sommarens mode... Försökte hitta något, men gav till sist upp. Gick ner en våning för att kolla in på heminredningen och såg att där nere var ju dom mer "ungdomliga" kläderna! Kan ju bara skratta och inse att det är typiskt mej:P Iallfall fick jag med mej en ny parfym med mej hem:) Min har ju gått sönder så det var ganska viktigt:P

Mötte sedan upp Linda:) Gick till starbucks (var annars:P) och sen gick jag vidare in till en skivaffär medans Linda gick en sväng till HM. Där inne lyckades jag vara med om en rätt skrämmande sak. En helt vanlig kille, wannabe 50 cent, kom fram och typ bjöd ut mej, ville ha mitt nr, blev verkligen inte av med honom! 50 cent är kanske inte riktigt min typ:P haha! Har hört att detta lätt kan hända i usa. Det kan komma fram vem som helst och göra en sån här sak. Så jag får väl bara vänja mej om det går. Men jag tror ändå jag håller fast vid att tycka det är lite konstigt och lite skämmande ett tag till:P 

Jag och Linda tog tunnelbanan tillbaka hem till mej, då jag var tvungen att jobba i en halv timme. Efter mitt "arbetspass" tog vi tunnelbanan ut till Harvard området. Gick i lite fler affärer och åt en god middag på en mexikansk restaurang:) Fastnade sedan inne på CVS vid sminket, där insåg vi att vi höll på att bli lite sena.. Skyndades oss till tunnelbanan, satt oss ner och väntade. Jag och Linda har ganska mkt att prata om så vi tittade väl inte direkt vilket t vi satt oss på... Fortsatte och snacka och en tid senare inser vi (eller Linda:P) att vi sitter på fel!!! PANIK!!!! Fick hoppa av ta tunnelbanan tillbaka och sen byta till rätt!! Väl framme fick jag springa till , men mitt under all stress sprang jag upp till fel våning! Fick panik över att jag trodde att bilen var stulen!! Men hittade sen till sist bilen och sprang tillbaka till Linda med hennes saker:) Såklart hade Red Sox spelat ikväll, Bostons baseboll team för dom som inte vet, så alla skulle ju ut ur p-huset samtidigt!! En halv timme för sent kom jag inkörandes vid mitt hus... :S Men kan trösta mej med att jag hade en RIKTIGT rolig dag med Linda!!! :D :D Hoppas på fler sånna:)

Eftersom jag babblade på om min och Jennys tid på Klingsgård för Linda. Lägger jag upp bilderna från 80 tals festen jag och Jenny gick på:P Då Jacob stod för sminkningen! Enjoy Linda! Och alla ni andra:P haha!







<3 Saknar min jenny!!



Jacob...



Grrr.. Jacob igen:P Han hade ju sin charm.. :P

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. Typ precis som jag tänkte mig är han... men som du säger. Alla har sin charm! ;) Tack för en toppendag <3

2010-06-17 @ 07:23:01
URL: http://liaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0