Godzilla!

Hela denna helgen har mkt gått ut på att träffa nytt folk och det har jag gjort oxå. Idag var det dax för mitt första riktiga au pair möte! Vi möttes i hamnen inne i Boston, vi skulle åka hajbåten godzilla som var en stor motorbåt. Måste erkänna att båten var ganska, slutade med att vi alla blev dyngsura :P efter turen fick jag mitt efterlängtade snack med min lcc och allting känns som att det kommer ordna sej.:) Följde med några av au pairerna och gick lite i affärer innan jag mej hemåt! Imorgon är det jobb igen, fast blir en kort vecka för mig! Mitt enda stora problem jag har nu är min data.... jag måste ha en... den gör så jag kan ha kontakt med alla där hemma och även kolla upp saker.. hoppas stenhårt på den skivan mamma antagligen ska skicka! Annars har jag större problem om jag nu måste köpa en ny data.. men eftersom jag är lärd att tänka positivt så kommer isåfall det problemet senare :) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0