Atlanta here I come!

En liten snabb uppdatering!

Jag sov som en prinsessa i min nya säng:) Och har vaknat upp utvilad. BRA! För nu kommer 4 intensiva dagar :) Jag ska snart gå och fixa lite frukost till mej. Sen blir det till att packa ihop det sista och sen fixa till mej själv.

Lilltösen har födelsedagsfest idag. Barnkalas nu halv 10 och sen någon lunch halv 12 med mor och far föräldrar. Jag hade gärna velat vara med på allt! Men ska bara upp och visa mej en sväng. Mest för lilltjejen som sa att jag måste komma. Men jag får bara stanna om jag är snäll och jag fick inte smaka någon cupcake för det räckte bara till henne och hennes vänner:P

Efter det måste jag ta taxi till the T det vill säga tunnelbanan. Som sen ska ta mej hela vägen till flygplatsen! Jag måste ändå nämna att jag är lite nervös.. Jag menar jag har ju inte flygit allt för ofta i mitt liv:P Men det ska nog gå bra. Nadja sa att hon skulle stå med en stor skylt i välkomshallen i atlanta med texten "skåne" på så vi får väl se:P haha!

Datan följer med hela vägen till södra usa. Så lite uppdatering under helgen kommer det bli! :) och så får Alla ha en trevlig helg :D

♦ Joey

ps. Såg på en viss lindas blogg att det är kungligt bröllop som vankas idag hemma i sverige! Mkt fy fy fy på mej som helt glömt bort detta! En stor grej för sveriges historia el nått. Men jag önskar dom lycka till i framtiden. Och så hoppas jag innerligt att Viktorias klänning är fin. Inte så tantig som hon annars lyckas klä sej. :P :)

Kommentarer
Postat av: Marita

Trevlig resa ja nu har de gift sej Viktoria och Daniel.

2010-06-19 @ 16:08:17
Postat av: marie

Hon hade en jättefin klänning på sig :D riktigt överraskande. Klassisk och stilren! :) Du lär nog se bilder sen! ;)

2010-06-20 @ 12:29:57
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0