Zzzz

Usch. Mår inte 100 idag alltså! Vaknade upp inatt av att jag hade sånna krampor i magen att jag hade kunnat skrika rakt ut i luften! Efter 2 timmar vaken somnade jag till slut helt utmattad! Nösta gång jag vaknar är när mitt värdbarn knackar på dörren!! flög bokstavigen upp ur sängen.. Jag trodde jag skulle mötas av sura miner när jag kom utspringade från källaren, dock stog min värdpappa och asgarvade:P Men ändå inte okej!

Dagen har varit ganska lugn jag har väl inte blivit av med min dålig känsla. Så nu efter jobbet somnade jag 2 timmar på soffan. Blir nog duschen nu och sen sägnen igen. Vill inte bli sjuk så jag inte kan jobba!

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det med dej,låter ju inte bra det där med magen,krya på dej kram Marita

2010-07-30 @ 18:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0