Lite kan ge mycket!

Dagen har flutit på som vanligt. Eller ja nästan iallafall! Hade jävligt mkt tur i morse när jag packade in alla ungarna i bilen och var påväg mot fyren i norwell! Var påväg att köra på motorvägen när jag kollade ner på instrumentbrädan och insåg att lampan lyste rött! Ingen bensin!! Jag ska annars inte ens tänka på att fylla på bensin i den bilen:P Men hade blivit något missförstånd o ja bilen var hungrig iallafall:P O hann aldrig ut på motorvägen som tur var:) För annars hade jag inte fått det kul:P Men 3 ungar i bilen stillastående på motorvägen:P Så TUR :D

Efter att fångat x antal krabbor och sett Jens digitalkamera flyta runt i vattet var det dax att åka till stallet. O veckans höjdpunkt var det ja!! Jag fick stå o kela med en häst i en halvtimme och jag var i himlen! :P Gosh vad jag saknar dom fyrbenta vännerna! :) Sen fick jag minsann också hålla i en grep o mocka lite grann:P Eller mina andra 2 ungar skulle hjälpa till o mocka, men jag blev så sugen att jag nästan slet grepen ur handen på dom "jag kan hjälpa er!!" :P haha! Så desperat man kan bli av att mocka lite skit:D Fick pratat lite hästar och det är nästan så hela min värld försvinner när jag får prata häst:P Hästfjolla som jag är :P

Kvällen spenderades först med middag på cheesecake factory med Taru! Sen åkte jag och mötte upp Anna en liten stund för att snacka lite skit:) Och nu har klockan blivit för mkt igen! Men är ju ledig imorgon så det gör ju faktiskt inget:) Sov gott alla :) <3 

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0