Allting går kanske inte alltid som planerat. Men det går ändå!

Jag vet inte riktigt var jag ska börja efter kvällen igår. Men den var verkligen annorlunda, kul o helt inte vad man hade kunnat trott från början:P haha! Så jag försöker förklara kvällen med lite bilder o kommentarer. Så gott det går:P

Jag o Sofia mötte upp Frida o Cilla. Efter mkt om och men. Velande och beslutsångest åkte vi in till stan för att köpa lit dricka. Jag lyckades denna gången! O vet ni vad! Jag behövde inte ens visa leg!! :P Haha!


Väntar på tunnelbanan.

Tog tunnelbanan igen o åkte mot festen. Dock hade ingen av oss en aning om vart festen låg. Vi höll på att ge upp. Men till sist tog vi en taxi. Den kostade oss 3 dollar. Eftersom stället vi skulle till låg runt hörnan:P haha!


Svettig förfest. Alla inklämnda i ett rum. O värmen var outhärdig! Men fick roliga blommiga hula, hula halsband. Undra om temat var hawaii? :P






Ute på trappan för att få lite luft. Killen var en vakt som höll ordning på stället:P Ingen dricka utanför dörrarna. Ingen folksamling utanför. Allt för att inte dra till sej poliser...



Sofia o jag!



Uttorkad?? :P

Vi velade ytterliggare en gång. Skulle vi dra ut trots att klockan hunnit bli 1 och allting stänger kl 2? Ja varför inte. Man lever ju bara en gång sägs det.



Taxiresan in till stan var en aning trång. Men fläktade gjorde det:P

Tog oss in på ett ställe och drog oss nästan direkt till dansgolvet. Taggade till max på att dansa! Tog oss ut på dansgolvet o började dansa. Efter knappt en minut stog vi som fån och kollade på varandra. Vad var detta för musik?? Vi gav upp efter 3 låtar. Det var inte värt det. Gick istället ner till baren och kollade in lite folk.



40 min hann vi med inne på utestället innan dom stängde. Så vi gick ut och hamnade på denna platsen med några killar från Irland. Där blev vi sittandes ett bra tag. Sen tog vi en taxi till mot en av killarnas hus för lite efterfest. Kom dock på att vi var hungriga. Det löste sej snabbt genom att taxichaffören körde genom driven på McDonalds!



Kom fram till huset sen och steg in. Där möttes vi av en stank som fortfarande sitter kvar i näsborrarna! Tror nog att dom hade haft x antal kossor som bott där under en tid. Det stank bara sur mjök överallt! Det såg vidrigt ut och ja allting var bara vidrigt!



Allmänt roade..



På denna trappan avslutades våran kväll. Vi tog ganska så snabbt en taxi hem till Frida. Där gick vi trötta och la oss. Klockan halv 7 på morgonen.

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0