I let them come true.

Skämt ut mej igen! Skulle köpa lite cider tills imorgon så gick in på den amerikanska versionen av systembolaget:P Tog evigheter innan jag hittade något som jag kände igen, men när jag väl kom fram till kassan, laddat upp allting på bänken så ber såklart kassörskan om leg. Visst säger jag! Ger henne både mitt svenska körkort PLUS mitt pass. "Butikschefen till kassa 1 för legkontroll"  ropar hon till sist i högtalarna! Jahapp då vet hela affären de ja tänkte jag.. O så kommer han fram o kollar på allting o säger nä inget av detta är giltligt! Så jag fick snällt gå ut ur butiken utan någonting! Inte ens min cola fick jag köpa. 21 års gräns!! Ja men jag är ju 21!! :P PINSAMT! Skillnad om jag kom in där o inte hade åldern inne..

Så nu har jag bojkottat festen i hingham ikväll. För att jag helt enkelt inte alls är på humör.. Hyrde filmer istället o så ska kolla på en sån istället o smida planer för imorrn:)

Idag hörde jag förresten glassbilen komma körandes här bland våra gator. O jag tyckte melodin var väldigt bekant men kunde inte sätta finget på det. MEN det var julsånger!! Mitt i sommaren.. hmm :P

Medans jag nu har suttit o skrivit på detta inlägget, i typ 2 timmar, så har mitt humör lyckats ändrats:) Nu är jag gla igen o livet leker:) Mkt tack varje Ronja som fick mej att vika mej av skratt när vi skypade! Längtar såå tills om 2 helger då vi alla ses i New York igen :D




And how we laughed and how we smiled
And how this world was yours and mine
and how no dream was out of reach
I stood by you, you stood by me
We took each day and made it shine
We wrote our names across the sky
We ran so fast, we ran so free

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0