As long as you have hope.

Bra gjort av Josefin att sova sej igenom 5 alarmklockor i morse! O sen vakna upp 2 timmar senare än vad det var tänkt! BRA! :P Men lugn där hemma, jag var ledig:P Det är bara jag som alltid bestämmer dagen innan när jag ska gå upp. För så länge som jag sov till i dag, gör mej bara sååå seg i huvudet... Hatar det! Så flög väl mer el mindre upp när jag insåg vad klockan var! o började av någon konstig anledning städa överallt:P haha!

Var på det stora köpcentert i braintree för att kolla efter skor som jag kan ha i helgen. Men jag fastnade bland alla kläder o hann inte med skor ens... Så det blir väl till att panikshoppa skor på lördag:P höhö:P

Jobbat lite småpass idag. Men när jag hade mitt break mellan mina 2 korta kvällspass passade jag på att skypa en sväng med mamma:) O rätt var det var så knackade på min dörr! Det var mina värdbarn som drog o slet i mej o tyckte att jag skulle komma upp en stund:P Så jag gick upp o möts av hela min värdfamilj som sjunger vi gratulerar o har en stor ice cream cake framme med 2 sifferljus nerstuckna i tårtan, som såklart bildade 21! :) Gjorde mej glad:) O fick höra ord som fick mej att få hopp igen. Hopp om att allting kommer bli bra! Allting ska väl inte gå på tågräls heller.

Bowlingen igår fick mej att tänka tillbaka på min avskedsfest som ägde rum i en bowlinghall i hässleholm! Tittade igenom lite bilder och GUD vad man saknar alla! <3 Så jag lägger upp några bilder. Bara för att dom är så vackra...!? :P













♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0