Perfect Saturday :)

Tänka sej att jag gick upp o bakade muffins idag! Tidigt. Eller ja klockan var 8, så tidigt för mej på min lediga dag. Väl färdig med mina muffins var jag inte lika sugen längre. Var bara lixom kul att baka. Men kände ändå mej lite duktigt:P :) Satt o väntade på att älskade Jenny hade sett mitt mejl o faktiskt skulle kunna skypa då på morgonen. Men tyvärr hade hon ju inte de:( Så snackade lite med Rumie på facebook, o sen ringde jag till Amanda. O gud vad kul det var att höra hennes röst! <3 Så kändes så mkt bättre när jag fått prata lite med kompisar hemifrån. Min hemlängtan var inte lika stark då:) 

Har även lyckas träffa Lina på hannover mall! Gick lite i affärer, hade lunch o sen blev det bio! Grown ups! O jag förväntade mej att den skulle vara roligare! Men visst skrattade man ändå:) Sen körde vi bort till fyren i Norwell. Så fint det är när man står o tittar ut mot havet! Lika breath taking varje gång:)

Nu sitter jag här mitt i natten och skriver mitt inlägg. Trött men ganska uppe i varv. Precis hemkommen från min första riktiga amerikanska fest:) Visst den var inte jättestor, men helt lagom såhär första gången:) Tyvärr fick jag ju köra! Igen! Men en öl fick jag iallafall dricka när jag kom dit:) O trevliga människor träffade jag på:) Både amerikaner och au pairer:) Väldigt roligt:D Nu ska jag käka en macka o antagliegn somna framför greys anatomi innan jag lägger mej i sängen:P




Jag o Lina vid fyren:)



God öl :)



Finsken Taru, Svensken anna o svensken Linn:)



Anna o amerikanen Erica spelar ping pong spelet:P haha! :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0