To the moon and back.

Idag har jag varit ledig hela dagen. Som kompensation för att jag jobbat både i onsdags o sen för mitt långa jobbepass igår. Passade på att träffa finskan Taru under dagen. Vi tog en kaffe på donki dounut och jag kan än en gång konstatera att starbucks är så mkt bättre! Efter kaffet åkte vi ner till stranden o satt där o snackade. Sen var hon tyvärr tvungen att jobba. Så när våra vägar skilldes så åkte jag till stop and shop. Jag skulle egentligen bara handla några få varor men kom på när jag stod där att varför inte handla ordentligt. Jag orkar inte åka dit nästa vecka igen. Är så tråkigt att handla. Så jag fixade allting där o då. Lia bra! Så nu är det gjort:) Frysen o kylskåpet är fullt nu för ett tag o jag kan ta en paus från mataffären:)

Hemlängtan har kommit till mej idag.. Sista helgen på kristanstaddagarna och det enda jag ser när jag går in på facebook är typ bara hur kul alla har det där hemma. Vädet är fint o ja allt det dära.. Plus en massa tid för mej att tänka på min lediga dag. Jag antar att jag bara borde gå o lägga mej så jag kan vakna upp imorrn med bättre tankar. Jag är sällskapsjuk, rastlös o vill bara prata med någon i flera timmar. För det känns som jag har varit tyst i flera månader. Även fast jag träffade Taru i flera timmar o snackade idag. Så hjälpte inte riktigt det. Men imorrn blir det att sällskapa med lite annat folk under dagen o på kvällen ev fest:) Så som sagt. Jag borde gå o lägga mej nu så morgondagen kommer snabbt! Natti Natti! O jag älskar er alla! <3

Jag antar att ni därhemma är lite nyfikna på hur mina värdbarn ser ut. O jag har hållit er nyfikenhet på spänd länge nu. Så som en belöning för att ni haft så bra tålamod kommer nu äntligen någon bild:P







Minstingen med sin pippidocka som hon fick av mej när jag kom till familjen:)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0