Och så allt detdära.

Hade väldigt svårt att sova i natt..! Vaknade flera gånger o vid halv 4 var jag väl så gott som klar för att kliva upp ur sängen och gå upp o jobba.. Detta kanske berodde på att jag skulle börja jobba redan kvart i 7 på morgonen. O jag var livrädd för att försova mej. Men jag kom upp i tid och drog mej upp i huset för att mötas av 3 ungar som nästan gick runt o sov:P Lugn morgon blev det för oss alla. Men tur de, för jag var väl lika trött som dom:P

Vi åkte vidare till tenniscamp som tvillingarna skulle ha. Sista. Satt där när det duggregnade lite lätt och var överirriterad på 2 damer som satt brevid mej på bänken. Hela veckan, HELA VECKAN har dom suttit där o klagat på det varma och soliga vädret. Att det var för varmt för dom att göra någonting alls. Och nu när det regnade lite o var lite svalare så satt dom och klagade på att det var regn!! Jag menar COME ON!! Hur ska dom ha det? :P Nämnde jag att dom pratade om detta en timme..? :P 

Resten av förmiddan o delar av eftermiddan spenderade jag hos en nära vän till familjen som hade en sjukt fin baksida av sitt hus med pool, utomhusbio o ja alltsåntdär mysigt! Ungarna lekte så det sprutade ut ur öronen på dom. Och jag satt o snackade med dom vuxna om allt mellan himmel o jord. Riktigt trevligt! En av dom vuxna sa till o med till mej att jag kunde koppla av lite. Barnen klarar sej själv ett tag, dom leker ju så fint:P haha!

Och jag kan äntligen meddela att jag fått mitt gymkort! Nu på kvällen tog min värdpappa mej bort till YMCA och signade upp mej. Inga ursäkter här inte! :P

Tänkte även dela med mej med lite bilder från mitt au pairmöte som jag hade för typ 2 veckor sedan. :)



GODZILLA! "Den stora motorbåten"




Före bild. Alla sitter torra på båten.



Efterbild. Alla sitter mer eller mindre dygnsura:P



Fina utsikten på boston skyline när vi kom tillbaka med båten. Synd bara inte att vädet var finare. Men man kan inte få allt här i världen:)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0