Torn.

ÅÄÖ!!! Underbara svenska bokstäver! Allting tillbaka som det ska vara:) Det enda jobbiga nu är att jag blivit van vid att skriva utan dom boktäverna o att alltid få ersätta dom med o och a så jag har typ jättesvårt nu att skriva på tangentbordet:P men det kommer snart tillbaka igen:)

Så fick jag äntligen åka till stallet där tvilling tösen rider:) Tyvärr hade jag inte tid att se henne rida men jag hann ändå snabbt klappa på lite hästar o lyckades få en geggig puss av en gammal polishäst:P Underbart:D Höhö:P Annars har dagen gått undan ganska så fort!

Nu på kvällen fastnade jag på skype med mamma. Kul att se hennes ansikte igen samtidigt som man faktiskt kunde prata:) Wonderful! Den som uppfann skype borde få credit!! :D

Rent känslomässigt är jag tillbaka på ett stadie där jag vill skrika av lycka samtidigt som jag inte har en jävla aning om vilken väg jag ska ta! Jag vill bara spola fram tiden så jag kan se vilken väg som är bäst! Är så rädd för att ta fel på detta. Men som allting annat så får tiden utvisa allting... O jag kan bara gå på magkänsla, måste typ bara hitta den först! Men som sagt. Allting löser sej! På ett eller annat sätt! :)




Jag visste detta innerst inne. Men jag behövde bekräftelse. Och det kändes underbart. Nu återstår det bara för dej att ta dej samman. Bevisa att vi har fel o kämpa. People finns. Även fast du tror att du bränt alla stigar!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0