The sky is blue and it make me think of you.

Nu i veckan fick jag möjligheten att följa med tvillingflickan till stallet igen. Fick se henne rida oxå. Kul att se en häst röra sej:P haha! O fick pussa på hästar igen. Finns inget bättre:) Får mej att längta tillbaka på att ha en häst som bara jag bestämmer över! Jag bestämmer vilket täcke den ska ha på sej, när den ska gå ut osv.. O får mej att sakna min andra, lite mer pälsiga, hälft, Skay! Att en häst, ett djur, kan lämna sånna spår efter sej! Saknar han sjukt mkt! Min ögonsten. Min vän. Som aldrig svek min sida. Den jag kunde lita på! <3

Sitter förtillfället o glor på lite O.C. Bäst näst det gäller! Tröttnar aldrig på den serien! Snart ska jag slänga mej i duschen o fixa till mej inför ikväll! Då jag ska dansa i neon :P



<3

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0