Seems like it was yesterday when I saw your face

Nog för att mina tankar alltid krossar Älskade Elle, men nuförtiden har dom kommit starkare. Jag har antagligen bland annat henne att tacka för att jag ens vågade ta steget att åka hit. Att jag blev så modig och gjorde detta. Hennes styrka och envishet har smittat över sej till mej och jag ska göra mitt bästa med att flyga genom livet och ständigt hålla kvar i den styrkan.

En dag kom Elle hem med en ny tavla. Det var en talva över Brookline Bridge by night. Jag stod och studerade den där den hängde ovanför sängen. Hon ställde sej brevid mig och sa "dit ska jag en dag, jag ska se den bron". Har än inte sett Brookline Bridge nattetid men om 2 helger blir det av. Och då ska jag stå där stolt och kolla ut över den. För oss båda. Det är bara förjävligt att hon inte står där brevid mej. Så som vi gjorde i hennes sovrum den dagen. Den händelsen har nog mycket med att göra med att jag sitter här. Men det har jag inte kommit på förrän nu.


There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes and see you looking back



Älskar dej i med och motvind! <3

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0