So when the director yells cut, I'll be fine.

Shit pommes vilken bra dag jag har haft! Jag hade väl lite dålig inställning när jag gick uppåt för att jobba imorse. Men tur att det inte håller i sej så länge när det gäller mej. Är ju lärd in till ryggmärgen att ta allting på bästa sätt. O det belöna sej i slutändan!

Tog ungarna till stranden imorse. Nantasket beach igen. Sjöng vilt på alla i bilen påvägen dit. O väl framme hade vi sjukt roligt tsm alla fyra. Vi badade. Låg i vattnet mestadels av tiden! O medans jag satt o solade lekte ungarna på fint. :) Enda problemet var väl när ungarna kom på den brilljanta idén att mata en fiskmås.. Det resulterade till att han kallade på alla sina kompisar o vips hade vi en måssamling runt oss:P haha! Jag gav kidsen en glass efteråt. För det var dom värda:P :) Hade ju förtusan till o med en tant som kom fram till mej och berömde mej för att jag hade så bra hand om barnen. O dom lekte ju så fint med varandra:)

Vägen hem fortsatte vi att sjunga på och inte ens hemma var det några som helst problem. Jag var nästan mållös så imponerad jag var! O min medvind fortsatte även när min värdmamma kom hem. Jag börjar tro att min uppförsbacke börjar släppa efter och ja vinden börjar vända. :)

Dagar som denna får en att få ett sådant där rus på att livet bara leker! Det bubblar lixom i magen. :)





♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Ralf

Underbart att höra gumman!! :-)

2010-07-30 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0