Smälter.

Man ska aldrig klaga på vädret. Men idag har det bara varit för varmt... runt 36 grader hela tiden.. det får gärna vara varmt men kanske inte riktigt så varmt. Man orkar ju inte göra någonting.. Idag var sist dagen på min semester så jag gav mej själv lite sovmorgon o sen gick jag till lugnet själv. Ni vet det stället jag berättat ok innan. Där det inte finns några hus. O ingen väg. Jag bredde ut en handduk i skuggan o sej blev jag fast där. Njöt av lugnet och ringde hem lite. Fick även post idag från Sverige idag :) från köping:p Det värmer alltid att få post därifrån. Det är något magiskt med att just det vykort kommit hela vägen från Sverige hela vägen hit. Haha man kommer på sej själv att man saknar gamla hederliga och vackra Sverige :)så nu ska jag sätta mej o skriva ett litet brev o sen kolla på en film. Önska mej även lycka till när jag imorgonbitti ska ringa till där jag köpte min data... o se vad dom säger... antagligen inget vettigt, men man kan ju alltid hoppas :D Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0