Peace out!

Ja för jag har firat min födelsedag lite idag igen:P :) Skulle träffa Lina och en en ny tysk tjej som heter Helena skulle träffas över lite glass på Nantuket Beach! Hoppade ur bilen o stötte bokstavligen ihop med 2 andra tyska au pairer! Jättetrevliga allihopa:) Det blev ingen glass för tydligen var alla ganska bra på att snacka:P Tiden rann iväg ganska så snabbt med andra ord! Jag klickade ganska snabbt med en av dom tyska tjejerna! Vi satt o snackade som att vi känt varande i typ ett halvår:P Men såklart åker hon hem till helgen.. Så är au pair livet. Folk kommer o går!

Tror ni inte att GPSen i bilen slutade fungera idag?! Lina hade GPS i sin telefon så hon fick vara guide påväg till stranden. Men hem skulle jag klara mej helt själv. Tjejerna sa till mej att det var ju jättelätt! "Just keep going straight!" Jovisst...! Slutade med att jag körde en gigantisk omväg! Men lite stolt över att jag kom hem ändå! Utan att behöva ringa min värdpappa i panik:P



Solnedgång Nantucket beach.



Jag o Lina! Lina var så söt o hade gjort ett jättefint födelsekort till mej :)



Tjejerna! Var jag som fotade. O om man kollar riktigt noga kan man tolka min kind. Som var det enda som kom med haha! Bra fotat Josefin:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0