Oh Happy Day!

Slipper skriva langre fran nagot annat an min kara alskade DATA <3 haha! Men som ni ser ar det nagon engelsk installning sa mitt svenska tangentbord funkar val inte riktigt som det ska!! Ska ringa Jamie imorrn o hora hur fan jag far tillbaka det till svenska hehe. Men ar hur glad som helst for att han har raddat mej fran massa klydd med datan! Hade ju forvantat mej det varsta. Att jag skulle antingen fa skicka hem den o fa vanta i evigheter pa att fa tillbaka den. Eller i varsta fall fa kopa en ny data, vilket inte riktigt ar inraknad in min budget! Men nu slipper jag allt det tack vare Jamie! Vet inte hur manga ganger jag sa tack till honom.. haha!

Har haft en perfekt dag med ungarna idag! Tvillingarna hade tennis lektion pa fm. men sen akt vi till en stand for att fanga krabbor o bara mysa i solen. Jag har dock blivit ordentligt brand pa armar o rygg.. Sa viktigt med ungarnas solkram, men skulle kanske tanka pa mej sjalv oxa..

Till o med mitt avslut pa min dag var hur bra som helst! Sa jag ar bara hur glad som helst!! Bilder som jag inte kunnat lagga ut innan kommer komma nu inom dom narmaste dagarna. Men just nu ar klockan mkt o jag maste nanna kudden for att orka med morgondagen! Sov gott alla mina lasare! Love till er alla! <3



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0