Något ska man ha tur med.

Jag har väl inte varit allt för pigg idag efter morgondagen. Men hade ett Au Pair möte i Quincy mitt på dagen och det var ett måste att gå på det! Tog tunnelbanan in till Quincy och mötte upp Taru. Det skulle väl ta siså 20 min att gå dit vi skulle. Eller hur. Vi gick och gick. Och jag fick känna på hur det känns när man är så törstig att man håller på att dö! :P Det var sjukt varmt och ja jag skulle kunnat döda då för att få dricka vatten..

Ringde min LCC Tammi några gången eftersom vi inte hittade vart vi skulle.. Det slutade med att hon kom och hämta upp oss! Jag trodde bokstavligen att jag skulle hoppa på och krama henne av glädje när hon serverade kallt vatten till oss. Och smält glass. :P Vårt möte var ganska trevligt faktiskt. Trodde det skulle vara tråkigare. Men där satt vi. 3 Au Pairer, eftersom ingen annan dök upp. Också Tammi såklart. Pratade om allt och inget. Delade med oss av allt vi hade problem med och det kändes verkligen bra. Allt snack om att LCC skulle vara meningslösa stämmer inte i mitt fall. Tammi bryr sej verkligen om oss! Ja något ska man ju ha tur med:P

Skulle egentligen behövt städa min lägenhet idag.. Ser ut som ett bombnerslag. Och önskade väl att mamma eller ja någon skulle kunnat komma in här och säga till mej "MEn Josefin som det ser ut, nu får du ta och städa!". Ibland är det inte kul att vara vuxen och ha allt ansvar. Ibland vill man bli ett litet barn igen:P Men eftersom jag verkligen inte tror att mamma eller någon annan kommer in genom dörren inom det snaraste. Leker jag oansvarlig för en dag och låssas som att jag inte ser all denna röra. Och skjuter helt enkelt upp det till imorrn. Jag bestämmer ju faktiskt över mej själv:P haha!

♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 12:31:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0