I'll see you, then.

Ganska tråkig dag om jag får säga det själv. Har inte hänt allt för mkt. Mitt spotify slutade fungerade. Men nu funkar det igen:) Sen har min box till tven lagt av. Den har dock inte blivit fixad än. Får ta tag i det imorrn. Under hela dagen har jag dessutom varit mega trött! Men nu mot kvällskvisten känner jag mej inte lika trött. Jag kanske ska fråga mina värdföräldrar om vi inte kan vända på dygnet:P Ungarna kan ju vara uppe på natten o sova på dagarna. Tvivlar på att dom går med på det, men man vet ju aldrig:P Min värdpappa verkar ju oxå vara ett fan av att vara uppe sent:P

Sökte på mitt namn på google idag. Nördigt jag vet:P Men det roliga var att det jag fick upp på första sidan var en länkning till Tackans blogg. Där har hon skrivit ett inlägg tillängnat till mej. Jag har läst det innan och då kunde jag inte hålla mej från tårar. Det kunde jag inte denna gången heller:P Men känns ändå bra att det kom upp. Ibland känns det som att all familj, vänner och bekanta glömt bort en. Lever ju helt olika liv. Ibland känns alla så långt borta! Och det är ibland lite skrämmande. Så när man får vissa tecken på att man faktiskt inte är helt bortglömd känns det sådär lite exra bra i kroppen:) Saknar er alla. Ni vet nog vem jag menar:) <3




♦ Joey

Kommentarer
Postat av: Ralf

Jag kan lova och garantera dig att jag inte har glömt dig Josse!!!! Jag älskar dig!! Puss och kram och ta väl hand om dig!! :-) Pappa

2010-07-30 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0