I still fight while I can fight.

Boston är en otroligt vacker stad om jag glömt nämna det! :) Var ute på island cassle idag o utsikten är så underbar! O dom har en såkallad motionslinga som går runt slottet som hela tiden går längs vattnet! Ska lätt dit någon gång utan barnen för att njuta av allting igen :) har precis slutat prata med mamma i telefon efter säkert timmar i telefonen. Har inte haft tillfälle att prata med henne så länge i sträck sen jag kom hit så det kändes toppen. Behöver lite ord som får mej att inse att allting är okej:) Sen idag börjar Kristianstaddagarna hemma i Sverige.. Stunder som dessa skulle jag bara vilja komma hem för helgen..! Men lite svårt att ta en weekend hem till Sverige:p Kort arbetsvecka för mej denna veckan. Men trots det så känns det underbart skönt att helgen är här! Hade inga planer för helgen när jag idag slutade jobba. Men nu ser det ut att hända lite saker:) Ha en trevlig helg allihopa! O alla ni som ger er på kdagarna, Ta de lugnt:) Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0