I got a feeling!

Massa fix idag! Gjorde aven ett tappert forsok till att handla lite mat.. Gick sadar.. Sjukt trakigt! Kom mest hem med gronsaker och ben and Jerry glass. Lyckat:P haha! Sen blev det aven klart! imorrn drar jag till Linda och Martha's Vinegard! En o i massachusets som tydligen ar sjukt fin!! Sa missar nationaldagen har i boston. Skulle tydligen vara stort. Men det blir firande dar oxa! :D Ska bli sa kul att umgas lite med Linda! Langtar! :) O ska bli kul saklart att de Martha's Vingard. Hort mkt bra om den on:)

Nu har jag packat och duschat. Blir upp tidigt imorrn. Men Anna ringde innan och ville jag skulle komma till Hingham dar dom hade massa 4th of July firande med raketer och grejer. Dom borjade tydligen tidigare:P Forst tvekade men sen bestamde jag mej for att jag skulle banne mej dit och traffa lite folk. Borjade darfor sminkade mej, men det visade sej att dom inte visste nar rakterna skulle borja. O att dom antagligen nastan redan var slut. Sa det blev inget... :(

MEN! nar jag var ute hos kaninen horde jag massa rakterer smalla och fick ett ryck att vilja se dom! Sa sprang ut till bilen och korde ivag! Visste dock inte vart jag skulle men hade en aning om ungefar vart jag skulle. Kom aven pa efter att ha kort ett tag att jag faktiskt satt dar i bilen, ikladd i min pyamas och med ett sminkat oga!!! Inte fan kunde jag visa mej sa!! haha! Vad tankte jag pa lixom?? Men Sag nagra rakter fran bilen, hittade dock inte stallet. Men dom fa jag sag fick mej att nastan fa en tar i ogat.. Jag ska fira USAs nationaldag.. En av dom storta hogtiderna har.. Och jag ar HAR!! I uSA!! SJUKT :)

Mitt humor har varit pa topp idag! Livet leker lixom!! Det nastan snurrar i huvudet sa lycklig jag ar:)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0