I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like

Denna helgen har varit förvånadsvärt bra! :) I fredags när jag kände det som värst med hemlängtan så trodde jag aldrig att jag skulle kunna titta tillbaka o le:P :) Men det är det som är så konstigt här! Jag kan inte förklara med ord, men känslorna går upp o ner snabbare än man hinner blinka! O nu har jag ingen aning om hur jag kände mej innan. Allting bara rusar förbi. Ja som ni fattar så går det inte att förklara:P För det låter bara luddigt:P

Att jag faktiskt pratat med folk hemifrån en del har nog dessutom gjort super:) Idag fick jag en runda med ems oxå:) Henne har jag ju inte pratat med sen dagen innan jag kom till usa! :) Ja folk hemifrån gör underverk ibland :) <3

En sak jag måste berätta om festen igår dock. Nu när jag fått perspektiv på det o tänker efter. Så är det precis som man sett på tv.. Det är äckligt likt.. haha! Lika förvånad varje gång:P Men det får ju sej att känna sej som att man är mitt i en amerikansk film;) ehh det kanske jag är oxå.. Vet heter nu den filmen när alla i Jim Careys omgivning lurar honom till att tro att hela sin vardag är verkligehet, när allting egentligen är påhittat o videokamerna är överallt? Ja i vilket fall som helst så är det inte roligt längre! Om det är påhitt så kan alla snälla komma fram nu?? ;P hehe

Imorgon när man vaknar upp är det ny vecka :) O nya äventyr :D O något säger mej att det kommer bli en underbar vecka..! Jag menar stora saker kommer ju hända denna veckan ;)

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: moster Karin

Ett stort grattis på födelsedagen Josefin den 20 juli. 21år!!! Massor av grattiskramar från moster Karin och Hasse, kusinerna Calle,Eric och Johan.Samtidigt vill vi gratulera på Margareta-dagen. Ha en mycket bra dag over there. /Karin

2010-07-19 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0