Hör o häpna

Denna dagen blev väl annat än vad jag hade tänkt! Men så blir det ibland. Det är bara till att gilla läget ibland:) Blev iallafall så att jag åkte o inhandla lite till min kyl som ekade rätt tomt. Hur tråkigt det än är att handla så måste det ju göras. Gick inom wallmart o inhandlade (HÖR O HÄPNA!) Ett kit med synål o tråd! Ja jag är förvånad själv! Men när jag ju lyckades göra ett hål i en klänning jag precis köpt, lyckats dra av en knapp på mina shorts o även gjort ett hål i min väska så insåg jag att det var nödvändigt.. Småhål allihopa men jag vet hur det blir om jag väntar. Så nu ska jag dra fram mina gamla sykunskaper! Det kan ju gå hur som helst:p Glömde förresten nämna igår att jag fick min första utskällning i trafiken! Jag hade förväntat mej att få det mkt tidigare med tanke på hur dom kör här! Desto aggressivare desto bättre! Dom kan tuta för ingenting! O ja allting är idiotiskt. Men igår kom det alltså. Killen som blev arg på mej hade väl egentligen ingen anledning att bli arg på mej. Jag gjorde inget fel. Jag har lixom gått genom det i mitt huvud. Men han hade väl en dålig dag o antagligen bråttom. Jag måste erkänna att han såg livsfarlig ut när han skrikandes och slåendes med knytnäven hängde ut genom fönstret! Tur att ungarna tittade på film o inte alls uppfattade vad som hände, hans ord var nog inte dom barnvänligaste precis:p Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0