Hejda massa pengar.

Min dag borjade med att jag segade:P Kollade pa When in Rome som jag hyrde! En gullig liten film:) Forsta filmen som jag ser som utspelar sej i New York City efter jag varit dar. Och maste saga sjukt hafftigt att sitta o tanka dar har jag varit:P haha! :D Har aven tvattat och gjort massa annat trakgora. Matat kaninen oxa. VIKTIGT:P Men den javlen holl ju pa att doda mej... Vet ni att kaniner kan frasa.....?? Hur onormalt ar inte det....??! Ar lite radd for att sticka in min hand faktiskt.. Tank om han biter av den:P

Begav mej sen ut i lite affarer! Shoppade en del.. Och akte hem runt 5 da jag ine ville spendera mer och dessutom var hungrig. Men sa fort jag kom innanfor dorren ringde Svensken anna som faktiskt bor nara mej, for en gangs skull har jag hittat nagon som gor det:P hon och hennes syster skulle aka till Braintree och shoppa.. haha! Sa jag hangde pa dar:) handlade lite till, och avslutade allting med en trevlig middag pa cheese cake factory dar jag at varldens godaste sallad:P

Idag har aven varit en sadan dag nar man bara langtar hem till alla och allting! Men det hjalpte  lite att traffa 2 svenskar:)

Nu och klockan for tok for mkt egentligen for att sla pa en film. Men jag ska nog gora det anda:P Bara for att!

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0